Reklámgrafikai munkák
Arculattervezés
Az arculattervezés nélkülözhetetlen része az egységes cégmegjelenésnek. Akár előzetesen kidolgozott kreatív koncepció alapján indul, akár nem, a folyamatban elsőként a logó kerül kidolgozásra. Többnyire a nulláról indul a munka.
Cégünk sokféle minta bemutatásával igyekeznek segíteni a megrendelőt elképzelései megfogalmazásában. Információt jelent ugyanakkor a logóban szerepeltetendő szöveg mennyisége (rövid cégnév től akár egy szlogenig), illetve a grafikai tervezés szükségessége és stílusa.
A logó tervezés elkészítéséhez iránymutató a tevékenységi kör, a kapcsolható jellegzetes szimbólumok, formák; és természetesen a megrendelő ízlése, preferált színvilága is. A logóra építve alakítható ki a kisarculati anyag, ami azoknak a mindennapi eszközöknek az egységességét teremti meg, melyek már egy kisebb, avagy éppen induló cég életében is fontos szerepet játszanak - névjegy, levélpapír, bélyegző, cégtábla stb.
Teljes arculatkialakítás esetén viszont további grafikai elemeket is megtervezünk, mint például a céges reklámtárgyak vagy a cégautó megjelenése. Fontos szempont a tervezés során a költséghatékonyság annak érdekében, hogy az egyes elemek előállítása a legkedvezőbben történhessen. Bizonyos megoldásoknál figyelembe vesszük, hogy egyfelől fokozzák a megjelenés igényességét, ugyanakkor például nyomdatechnikailag bonyolultabb, drágább módszerrel állíthatóak elő. Az elkészült arculat jellegével és konzisztens voltával biztosítja, hogy bárhol is kerüljön alkalmazásra, a szemlélőben mindig az adott céget (vagy terméket) idézze fel.
Kiadványszerkesztés
A kiadványszerkesztésnél alapnak rendszerint a már kidolgozott arculati terv szolgál, annak következetes alkalmazása elengedhetetlen a cég megjelenésének e területén is.
Az arculat illetve a téma jelenti a kiadványszerkesztés koncepcionális vezérfonalát, de a kiadványok alapvető tájékoztató funkciója miatt mindezt a tervezés során az olvashatóság, jó értelmezhetőség szempontjaival kell ötvözni.
A kiadványszerkesztés körébe tartozik többek között a szakmailag megfelelő tipográfia, a szedés, a szöveg tagoltsága, amit befolyásol a megjelenítendő tartalom mennyisége. Mindez biztosítja, hogy a vállalati üzenet, melyet a megrendelő nyomtatott formában kíván eljuttatni a vevőkhöz, partnerekhez, egységes grafikai nyelven szólaljon meg.
Reklámtervezés
A reklámok kialakításának a vállalkozás vagy termék arculatának koncepciójával kell rokonságot mutatnia, de itt értelemszerűen a hangsúlyos megjelenés szempontjai is mérvadóak.
A tervezés során a reklám fizikai elhelyezésétől annak megvilágításán át a reklámeszköz felületi, szerkezeti anyagainak jellegzetességéig számos olyan tényezővel kell számolni, mely kifejezetten e terület sajátossága. A színvonalas végtermék így feltételezi a speciális tervezési tapasztalat, gyakorlat meglétét.
Korábbi munkáink
Válasszon az alábbi munkáinkból, vagy használja a lenti keresőt.